środa, 21 czerwca 2017

Jutro będzie gorzej

Kiedyś moje dni się przeplatały. 
Były te gorsze i te lepsze, i te tak nijakie, że wyrzucałam je z pamięci. 

W te gorsze zawsze pamiętałam, że są one obecne w życiu każdego człowieka. Że miną, i wrócą te dobre. 
Żyłam dla tych lepszych dni. 
Każdy żyje dla lepszych dni. 
A jeśli się ich nie ma? 

Już nie budzę się z nadzieją na dobry dzień. Wiem, że będzie gorzej, niż wczoraj. 
Zawsze jest.
Zastanawiam się, jaka rana powstanie dzisiaj na mojej duszy. 
Czego będzie dotyczyła? 
Jak głęboka będzie? 
I czy kiedyś się zagoi?


Moja nadzieja jest martwa. 

I kiedy po okropnym dniu, kiedy znowu utraciłam cząstkę siebie, ukruszył się kolejny kawałek mojego serca, a moja samotność stała się samotna, nie mówię sobie: "Jutro będzie lepiej". 
Mówię: "Jutro będzie gorzej". 

~ Drømme



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz